Friday, March 12, 2010

چند خبر و مطلب

اگر عیب خود را بگوییم و دشمن بفهمد خیانت کرده‌ایم/ تندی نکنیم و به تندگویان و تندنویسان گوش نکنیم

آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران برای شهدای نماز جمعه ـ که در استانه سالگرد شهادت آنها هستیم ـ طلب رحمت و مغفرت و علو مقام کرد.
 

جمهوری دموکراتیک داریم اما هیچ امری بدون نظر رهبران دینی نیست

دبیر شورای نگهبان گفت: قسمت عمده ضرباتی که کشورهای اسلامی از دشمنان می‌خورند به دلیل اختلافات و جدایی از یکدیگر است که مورد سوء استفاده دشمنان قرار می‌گیرد.
 

قالیباف:۱۴ ماه است که فعالیت و کار جدی در کشور صورت نمی‌گیرد

کلمه: شهردار تهران با اشاره به اینکه فرصت آزمون و خطا برای آینده نداریم نسبت به آنچه كه وي آن را عدم فعاليت جدي در كشور ناميد انتقاد كرد و گفت:14 ماه است که فعالیت و کار جدی در کشور صورت نمی‌گیرد.

بهشتی پس از ۷۰ روز انفرادی به فرزندش چه گفت؟

کلمه:سید علیرضا بهشتی شیرازی مشاور ارشد میر حسین موسوی پس از 70 روز تحمل انفرادی روز پنج شنبه با خانواده خود ملاقات کرد. صدرا بهشتی پسر بهشتی شیرازی در توصیف این ملاقات به خبرنگار کلمه گفت: بابای شاد و بشاش من خاکستری و پیر شده بود اما مقاوم تر و استوار تر نیز شده بود. وی گفته: آنچه كه معلوم بود بابا خيلي اذيت و شكسته شده بود. صدرا بهشتی ادامه داد: او يك جمله به من گفت كه تا هميشه يادم مي ماند؛گفت اگر زنداني بودن من باعث شود كه به خدا نزديكتر شوم من اين زندان را به جان مي خرم. بهشتی شیرازی به خانواده اش گفته بود که با دیدن شما حالم بهتر شد. بهشتی شیررازی در این ملاقات کابینی به خانواده خود گفته که در سلولش تنها يک قرآن دارد. این ملاقات روز پنج شنبه بعد از 70 روز بازداشت و تحمل انفرادی به مشاور ارشد میر حسین موسوی انجام شد. زندان انفرادی از مصادیق شکنجه است. بهشتی شیرازی دبیر هیئت دولت دوران نخست وزیری میر حسین موسوی بود که،با اعلام کاندیداتوری یک بار دیگر در مقام مشاور در کنار موسوی قرار گرفت.
 

No comments: