Thursday, March 11, 2010

چند خبر و مطلب


دبیر کل جامعه زینب وزیر بهداشت را بهترین وزیر کابینه دهم می داند.


وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: نظام جمهوری اسلامی هر چهار کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرده است و به همین دلیل ملاک جذب یا حذف اساتید، گرایشات انتخاباتی آنها نیست.


رییس کل دادگستری درباره پرونده قضایی فرزندان هاشمی رفسنجانی گفت: پرونده فائزه و مهدی هاشمی هنوز در حال طی مراحل خود در دادسرا است یعنی به دادگستری و به بخش محاکم ارسال نشده است."


بازمانده گروهک تروریستی ریگی در ارگان عرب زبان خود، الشرق الاوسط مدعی شد سرکرده آنها در قندهار و از سوی عوامل موساد بازداشت شده است.


محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات ویکی از گزینه های اصلاح طلبان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری، طیف سیاسی اصلاحات را به خاطر اقداماتی که بعد از انتخابات انجام داد، "جریانی رو به مرگ" نامید و تاکید کرده است:اصلاحات به این زودی بلند نمی شودو رو به مرگ می رود و مرگ اصلاحات با این کارهایی که ما کردیم، نزدیک است".


جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، آمریکا را عامل اوباش‌گری‌های سال‌های گذشته در خاورمیانه بویژه عراق و افغانستان و حامی اصلی اوباش‌هایی چون شرور ریگی و سایر گروه‌های راهزن و آدمکش خواند.


وکیل تاج‌زاده: موکلم بدون تودیع هیچ وثیقه‌ای آزاد شده است

پارلمان‌نیوز: عضو ارشد حزب مشاركت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی شب گذشته بدون تودیع هیچگونه وثیقه‌ای از زندان آزاد شد.

هوشنگ پوربابایی درگفتگو با ایلنا، با اعلام این مطلب اظهارداشت: تاج زاده ‌ساعت 23:30 شب گذشته بدون سپردن هیچگونه وثیقه‌ای تا آخر تعطیلات به مرخصی از زندان آمد.

مصطفی تاج‌زاده از فعالان سیاسی، در23 خردادماه بازداشت شد كه در جریان رسیدگی به اتهامات بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات اتهاماتی چون تبلیغ علیه نظام ،اقدام علیه امنیت ملی ،توهین به مسوولان نظام و نگهداری اسناد محرمانه به وی تفهیم شد.

گفتنی است؛ معاون سیاسی وزارت كشور دولت اصلاحات در جریان رسیدگی به اتهامات خود هیچ دفاعی از خود نكرده و تاكنون نیز از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب برای وی حكمی صادر نشده است.


روزنامه کیهان در تحلیلی به اشتباهات امریکا در مورد ایران ازجمله تحریم سپاه اشاره کرد.


دولت در نظر دارد صندوق توسعه ملی را کاملا دولتی و در خارج از بانک مرکزی تشکیل دهد.


سید مصطفی تاج‌زاده دیشب بعد از تحمل 9 ماه حبس آزاد شد.
 

No comments: