Thursday, March 11, 2010

چند خبر و مطلب

یک دنیا معرفت و انسانیت

سید مصطفی تاجزاده را مدت زیادی است که میشناسم و از دوستان عزیزی است که به دوستی با او افتخار میکنم . دیشب که خبر آزادی موقت او را شنیدم بسیار خوشحال شدم و امیدوارم حد اقل روزهای آغازین سال بتواند در کنار خانواده اش بخصوص همسر صبور و مقاومش باشد . ۹ ماه در [...]
 
 

این زندانیان سیاسی واقعاً مظلومند

روال درس های روز چهارشنبه اینه که پدر در پایان اونها، یکی از خطبه های نهج البلاغه رو می خونن و دقایقی هم راجع به اون خطبه صحبت هائی رو انجام می دن. امروز هم همین رویه حاکم بود و طبعاً درس برای دقایقی اضافه تر به طول انجامید.
صبح لحظاتی قبل از حرکت از منزل به سمت دفتر، پدر فرمودن تماسی با آقا عبدالله مومنی بگیرم تا ایشون حالی از اون بنده تازه آزاد شده خدا بپرسن و من هم زنگی زدم ولی تماس حاصل نشد و بنا بر این شد که دم دمای ظهر، باز هم تماسی بگیرم. پدر که درسشون تموم شد، این موضوع رو یادآوری کردن و من باز هم تماس گرفتم و این بار خود عبدالله عزیز تلفن رو برداشت و بعد از حال و احوالی و گفتن عبارت مختص این لحظات، یعنی"زیارت قبول" ، گوشی رو به پدر دادم و برای دقایقی ایشون هم با آقای مومنی هم کلام شد.
صحبت پدر که تموم شد، طلابی که در اطاق نشسته بودن، همگی شنونده این کلام ایشون شدن که:"این زندانیان سیاسی واقعاً مظلومند."

دیدار خاتمی و نوه امام (ره) با تاج زاده

سید محمد خاتمی و سید یاسر خمینی به دیدار سید مصطفی تاج‌زاده رفتند.
 
 

ناگفته های وزیر اطلاعات از انتخابات

وزیر اطلاعات گفت:تلاش برای مصادره خواست‌های اجتماعی برای خلق آشوب امری محرز برای سیستم اطلاعاتی کشور درباره حوادث پس از انتخابات است.
 
 


No comments: