Friday, February 26, 2010

چند خبر و مطلب

پاسخ مستدل نماينده ولي‌فقيه در سپاه به محمدعلي انصاری - پاسداران و بسيجيان مي‌پرسند چرا سيد حسن خميني با طراحان آشوب‌ها مراوده و در كنار آن‌ها قرار دارد؟


دستگاههای اطلاعاتی دنیا از ایران الگو بگیرید

حشمت الله فلاحت پیشه
 

جمع آوری بیش از150 هزار نامه در دو سفر استانی از خراسان جنوبی

فرماندار بیرجند گفت: 132 هزار و 303 نامه مردمی به رییس جمهور که مربوط به دو سفر قبلی دولت به خراسان جنوبی بود، پیگیری و رسیدگی شده است.
 

دادستان: به متهمان اغتشاشات كه توبه كنند، كمك مي‌شود

دادستان كل كشور گفت: با دستگيري عبدالمالك ريگي كه اقدام بزرگ انجام‌شده توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات بود، برگ زرين ديگري به افتخارات ملت هم‌چنين دستگاه اطلاعات و امنيت كشور افزوده شد.

امارات: "ریگی" وارد خاک ما نشد!

امارات متحده عربی امروز پس از چهار روز از دستگیری سرکرده تروریستها و اشرار شرق که با حمایت غربی ها و رسانه های عربی به ارتکاب جنایت بر ضد ملت ایران اقدام می کرد، به این مسئله واکنش نشان داد.
 

هشدار اردوغان به ارتش ترکیه

درحالی که یازده نظامی دیگر ارتش ترکیه در چارچوب تحقیقات مربوط به توطئه احتمالی علیه دولت در سال دوهزار وسه تحت بازداشت پیشگیرانه قرار گرفتند نخست وزیر این کشور به ارتش هشدار داد هیچ کس فراتر از قانون نیست.
 

بزرگ‌ترین قایق خورشیدی جهان/ عکس

بزرگ‌ترین قایق خورشیدی جهان با نام «سُلارپلـَنـِت [سیاره خورشیدی]» در آلمان رونمایی شد. این قایق حدود 30 متر طول و 16 متر عرض دارد.
 
 

No comments: