Tuesday, February 23, 2010

چند خبر و مطلب

يادداشت فاطمه رجبي - وظیفه دینی و ملی خبرگان؛ بركناری و اخراج هاشمی و عواملش

ده‌ها مورد از مفاسد فكری و رفتاری هاشمی به خصوص در چهارسال دولت اول احمدی‌ن‍ژاد، و به طور اخص در كودتاگری انتخابات دهم، كافی است تا این عنصر مطرود ملت از مجلس خبرگان اخراج شود. آبروی اسلام و انقلاب اسلامی و روحانیت و تشیع به این اخراج بسته است، و خبرگان رهبری فقط با انجام این وظیفه دینی و ملی به مطالبه مهم و سرنوشت‌ساز ملت می‌توانند پاسخ دهند.
 
 

اردوغان دستگيري 50 افسر سابق ارتش را تاييد كرد

تركيه از دستگيري 50 افسر سابق ارتش تركيه از جمله افسران ارشد ارتش اين كشور به اتهام برنامه ريزي براي اقدامات خشونت آميز و استفاده از آن به عنوان بهانه‌اي براي براندازي دولت تركيه خبر داد.
 
 

نگذاریم تيرها به سمت رهبری و نظام برود

رهبري مراقب هستند تا طغيان پيش نيايد/ از خانواده های آسیب دیده دلجویی شود/علائم وفاق به چشم می خورد/حضور مردم انقلاب را به ثمر رساند /22 بهمن تبلیغات دشمن را بی اثر کرد/ قانون اساسي، اهل‌بيت، ولايت و رهبري محور قرار گیرد/هدفمند کردن یارانه ها یک جراحی بزرگ است/فضاحت اين گزارش تاكنون سابقه نداشته است.
 

وطن امروز: خاتمی ،موسوی وکروبی، سران فتنه اند نه سران معترض !

روزنامه وطن امروز از اینکه حجت‌الاسلام محمد مطهری اخیرا در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر ،موسوی ،خاتمی و کروبی را سران معترض نامیده بود ، انتقاد کرد .
 

ایران ریگی را در پرواز دبی-قرقیزستان به دام انداخت

همزمان با مخابره خبر بازداشت سرکرده گروهک تروریستی جندالله، اغلب رسانه های خارجی بدون اشاره به حمایت های غرب از اقدامات تروریستی این گروه فقط به مخابره بازداشت ریگی در یک پرواز خارجی پرداختند
 
 

قاسم روانبخش:هاشمی موانع حضور احمدی نژاد در مجمع را بردارد تا موانع حضورش در نمازجمعه برطرف شود

قاسم روانبخش درباره علت نرفتن احمدی نژاد به جلسات مجمع تشخیص مصلح نظام گفت : شاید یکی از دلایل عدم حضور رییس جمهور، طرح مسائلی است که بعضا خلاف قانون اساسی است و ایشان نمی‌خواهند در تاریخ ثبت شود که اینگونه مسائل با حضور او انجام شده است.
 
 
 
 

No comments: