Friday, February 26, 2010

چند خبر و مطلب

مجلس به پیشنهاد نفت 65 دلاری دولت برای بودجه 89 تن داد

کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی بر اساس محاسبات بودجه سال 1389 کل کشور، قیمت هر بشکه نفت خام را بر مبنای 65 دلار تصویب کرد.
 

"هر چه از انقلاب مي‌گذرد به سمت جامعه‌ اسلامي پيش ...

فرمانده كل سپاه با اشاره به حوادث پس از انتخابات و بركات مترتب بر حضور مردم مومن و انقلابي ايران اسلامي، گفت: عده‌اي در طول تاريخ 30 ساله‌ انقلاب اسلامي نتوانستند حق را تحمل كنند و از مسير حق منحرف شدند و بعضا در مقابل آن ايستادند؛ زيرا تحمل نداشتند.
 

نماینده ولی‌فقیه درسپاه خطاب به محمدعلی انصاری: چرا سیدحسن آقا در برابر نظام و رهبری قرار گرفته است؟

در پی انتشار نامه محمدعلی انصاری به حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، وی به انصاری پاسخ داد.
Add starShare

ردصلاحیت وکلا، بی‌مهری به آنان است

رییس هیات مدیره‌ی کانون وکلای دادگستری مرکز، با اشاره به ابعادی از بحران ناشی از وضع آیین‌نامه‌ لایحه‌ استقلال، گفت: از آیت‌الله لاریجانی تقاضا داریم شخصا و راسا نسبت به اجرانشدن دائمی آیین‌نامه‌ای که ناقض استقلال کانون است اقدام کنند و نام نیکی از خود برجای بگذارند.
 
 
 

واکنش وزارت خارجه امریکا به اعترافات ریگی

یکی از سخنگویان وزارت خارجۀ آمریکا گفت: «هرگونه ادعای رابطۀ ایالات متحده با جندالله و یا هر عمل تروریسمی دیگری در ایران پوچ و بی معناست.»
 

مکالمه فرمانده کل قوا با ناو ایرانی در خلیج عدن + صوتی

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای فایل صوتی مکالمه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا با ناخدای ناوچه ایرانی در خلیج عدن را می توانید در اینجا گوش کنید.
 

مقایسه چالش هسته‌ای ایران با «بحران موشکی کوبا» توسط کلینتون!

هیلاری کلینتون رویارویی نهایی با ایران بر سر برنامه هسته‌ایش را با بحران موشکی کوبا در سال 1962 مقایسه کرد که جهان را تا آستانه جنگ هسته‌ای پیش برد.
 

از 39 تصویب‏نامه و آیین‏نامه‏ دولتی، 34 مورد مغایر قانون تشخیص داده شد

بر اساس آنچه پنج‌شنبه ششم اسفند ماه در «روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران» منتشر شد بسیاری از قوانین و آئین‌نامه‌هایی که به مجلس رسیده مغایر قانون تشخیص داده شده است.
 

تایم: در ایران انتخاباتی هست که اعتراض داشته باشد/متحدان عرب آمریکا انتخابات ندارند

مجله آمریکایی تایم در مقاله ایقلم امر نبیل به سیاست های دوگانه آمریکا در قبال کشورهای منطقه پرداخت و از اینکه آمریکا از متحدان عربش که اساسا انتخاباتی د رآنها وجود ندارد حمایت می کند اظهار تاسف کرد.

No comments: