Tuesday, January 26, 2010

چند خبر و مطلب

هاشمی‌رفسنجانی: با صحبت‌های دیروز یزدی، بوی توطئه به مشام می‌رسد

رئیس مجلس خبرگان رهبری اصل ولایت فقیه را محور جمهوری اسلامی خواند و گفت: اگر ولایت و جایگاه رهبری آسیب ببیند نمی‌توان آینده خوبی برای کشور متصور بود.
 
 وی افزود: درمورد سخنان اخیر آقای یزدی همانگونه که قبلا هم گفتم جوابم تاکنون به سخنان توام با عصبانیت و غرض‌آلود ایشان سلام بوده است، ولی با صحبت‌های دیروز ایشان و اطلاعات رسیده، این بار بوی توطئه به مشام می‌رسد و درباره مسائل ایشان در زمان امام راحل و درجلسه انتخاب رهبری بعد از ارتحال امام و درقوه قضاییه به صورت کتبی مطالبی را گوشزد خواهم کرد.

وزیر ارشاد: راه مقابله با جنگ نرم، توقیف روزنامه‌ها نیست

در حالی که بعد از انتخابات اخیر حدود 10 روزنامه و مطبوعه توقیف یا لغو مجوز شده اند،وزیر ارشاد اذعان کرد:«توقیف‌روزنامه راه برخوردباجنگ‌نرم نیست.»
 

مصاحبه صریح با دکتر کروبی پیرامون مسائل جاری

من از محتوای نامه و یا نامه های آقای خاتمی اطلاع ندارم. تا آنجا که می دانم هماهنگی در بین نبوده است. اما بدانید آقای خاتمی اگر اقدامی کرده حتما از سر دلسوزی و در جهت کمک به احقاق حقوق مردم کرده است. من امیدوارم با موضع گیری ایشان و یا نزدیکان شان ابعاد موضوع در اختیار مردم قرار گیرد و جلوی سو استفاده جریان مقابل گرفته شود. دوستان ما دقت کنند عده ای در لباس روزنامه نگاری و در شرائطی که روزنامه نگاران گرانقدر یا در حبس هستند و یا محروم از این حرفه، با داشتن امنیت در جهت تخریب شخصیت ها و چهره های مورد اعتماد مردم قلم فرسائی می کنند
 

نامه همسر محمدنوری زاد خطاب به مردم ایران

فاطمه ملکی ،همسر محمد نوری زاد پس از گذشت یکماه که از زندانی بودن همسرش می گذرد هنوز نتوانسته با او ملاقات ویا حتی تماس تلفنی داشته باشد .در این مدت خبر اعتصاب غذای محمد نوری زاد نیز بر نگرانی های خانواده او افزوده است .خانم نوری زاد هفته گذشته برای شرح رنج هایی که [...]
 
 
 
 

No comments: