Friday, January 29, 2010

چند خبر و مطلب

کروبی در گفتگو با فایننشال تایمز: دولت باید برود / ایرانیان نمی پذیرند که چیزی به آنها دیکته شود؛ممکن است مدتی تحمل کنند اما یکباره منفجر می شوند

مهدی کروبی روحانی اصلاح طلبی است که پیشینه درازی از مبارزه علیه حکومت پیشین ایران را در کارنامه خود دارد. افزون بر این از بعد از انقلاب نیز پست های مهمی همچون ریاست پارلمان را بر عهده داشته است. وی در انتخابات ۲۰۰۵ و ۲۰۰۹ ریاست جمهوری از محمود احمدی نژاد شکست خورد. در هر [...]
 
 

امام جمعه ارومیه:جنازه های اعدام شده ها در خیابانهای تهران در مقابل دید عموم قرار بگیرد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا حسنی، در خطبه هاینمازجمعه ابن شهر افزود: چرا باید روز به روز حلقه های حفاظتی از سران فتنه افزایش یابد و چرا باید مردم انقلابی را با هزینه كردن پولهای بیت المال برای حفاظت از سران فتنه، ناراحت كنیم.
 

"جوانان عدالت می‌خواهند، نه وعده عدالت"

آيت‌الله اميني با بيان اينكه دهه فجر، دهه عظيمي بود و در تاريخ اسلام و تاريخ ما كمتر چنين جرياني سابقه داشت، تاكيد كرد: حضرت امام زماني به ايران آمد كه ايران خرمني از آتش بود و هر چند شاه فرار كرده بود؛ اما دولت ديكتاتور با كمال قدرت بر سر كار حضور داشت.

مشایی: زیبارویان هیچ وقت جدل نمی‌کنند

اسفنديار رحيم مشايي گفت: ملت ايران هيچگاه به دنبال مناقشه و نزاع نيست چرا که زيبا‌رويان هيچ وقت جدال نمي‌کنند. اما اگر خطري سرزمين‌مان را تهديد کند با خون خود از کشور، وطن و دين خود دفاع مي کنيم.
 

آیت الله لاریجانی، قاطعانه در برخورد با اغتشاشگران ...

«آيت‌الله لاريجاني روحيه ضد ظلم، انقلابي و ولايي دارد و براي رضاي خدا همانطور كه دستور اعدام دو نفر از اغتشاشگران را صادر كردند بايد قاطعانه در برخورد با اغتشاشگران عمل كنند و نبايد به مفسدين‌في‌الارض ترحم كرد.»

پور محمدی: برخی بزرگان فضا را متشنج می‌کنند

رئيس سازمان بازرسي كل كشور شعار استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي را اصلي‌ترين، زنده‌ترين و مبرم‌ترين مطلوب اجتماعي جامعه برشمرد و افزود: اين شعار نشان از هوشمندي و فراست حضرت امام راحل(ره) و ملت ايران دارد.
 
 

آیت الله یزدی: من مطمئنم که طراحان اصلی فتنه به نظام و انقلاب برخواهند گشت

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: طراحان اصلی فتنه اینک دنبال بازگشت به نظام و انقلاب هستند
 
 

رییس مرکز آمار: تورم کاهش پیدا کرده است

رییس مرکز آمار ایران گفت: محاسبات ما نیز نشان می‌دهد نرخ تورم طی ماه‌های اخیر روند کاهشی داشته است
 
 
 

No comments: